خوش به حالت سهراب!!!


دنیای من محمد

به بهاران سوگند که تو بر خواهی گشت،من به این معجزه ایمان دارم

 

سمی نوشت:

 

 

خوش به حالت سهراب

 

اهل هر جا بودی

 

روزگارت خوش بود

 

از من اما پرسی

 

بیست و چند ساله ای کهن سالم

 

روزگارم خوش نیست

 

و ندارم سر ِ سوزن شوقی

 

و من آنقدر چوب ِ باورهای ترم را خوردم

 

سیر شدم

 

پای دلدادگیم را خوردم

 

زمین گیر شدم ...

 

خوش به حالت سهراب!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

دختر تنها
ساعت23:17---3 شهريور 1391


مـریــم
ساعت19:24---3 شهريور 1391

بـاز دلـتـنـگــــــ شـــــده ام ...
دلـتـنـگـــــــ تــ ــویــی کـه حـتــی از صــدای سـکــوتـــــم ...
از صــدای نـگـاه بـیــن مــان هــــــم ...
مـی گـریــــــزی ...!!!


واقعا ... خوشبحالت سهراب جان !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:,ساعت 19:2 توسط سمیرا | |


Power By: LoxBlog.Com